مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-05اقتصادي

قطع آب مشترکان پرمصرف در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهرکرد


مدیر آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه آب بهای مشترکان پر مصرف تصاعدی محاسبه می شود، گفت: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف توسط این مشترکان آب آنها قطع خواهد شد.

- ، سعید اسکندری با بیان اینکه برودت هوا و عدم ذوب برف، آبدهی چشمه کوهرنگ را کاهش داده است، اظهار کرد: کاهش آبدهی چشمه کوهرنگ و چاه های تأمین کننده آب شرب شهرکرد موجب افت فشار آب در بخش هایی از مناطق مرکز استان شده است.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و همچنین مدیریت مصرف آب آشامیدنی، عنوان کرد: از مشترکان آب و فاضلاب درخواست می شود در ماه های پیش رو همکاری و همراهی خود را هم چون گذشته با این امور داشته باشند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه ترویج صرفه جویی در مصرف آب یکی از معروف های مهم است، تصریح کرد: تولید، ذخیره سازی، گندزدایی و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی با مشقت فراوان انجام می شود.

اسکندری با اشاره به آیات و روایات فراوانی در خصوص پرهیز از اسراف و تبذیر، مطرح کرد: چالش های حوزه آب شرب با مشارکت و همکاری اقشار مختلف در جامعه قابل حل است.

وی به تأثیر صرفه جویی در مصرف آب بر استمرار خدمات مطلوب آب رسانی و جلوگیری از دست اندازی به منابع آبی آیندگان اشاره کرد و گفت: از زمان ایجاد مشکل کاهش دبی آب در شهرکرد تا کنون با تغذیه مخازن و اجاره چاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب مشترکان پرمصرف در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهرکرد

قطع آب مشترکان پرمصرف در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهرکرد