مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-05سياسي

کشف 5 محموله قاچاق توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در تویسرکان


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف پنج محموله قاچاق شامل دو محموله داروهای قاچاق و غیر مجاز و سه محموله آرد دولتی توزیع شده خارج از شبکه در تویسرکان خبر داد.

- همدان- معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف پنج محموله قاچاق شامل دو محموله داروهای قاچاق و غیر مجاز و سه محموله آرد دولتی توزیع شده خارج از شبکه در تویسرکان خبر داد.

به گزارش، علی اکبر کریم پور از کشف و ضبط محموله قاچاق خبر داد و گفت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه تویسرکان طی دو عملیات جداگانه محموله های قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دو محموله داروهای قاچاق و غیرمجاز توسط اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری بازرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان کشف شد، اظهار کرد: این محموله شامل 35 عنوان دارو به ارزش 350 میلیون ریال است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به دیگر عملیات پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه تویسرکان اشاره و عنوان کرد: طی یک عملیات دیگر نیز اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان سه محموله آرد دولتی توزیع شده خارج از شبکه را کشف و ضبط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 محموله قاچاق توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در تویسرکان

کشف 5 محموله قاچاق توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در تویسرکان