مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-05ورزشي

هنرستان 12 کلاسه «آریو مصلی نژاد» در ایلام افتتاح شد


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام با قدردانی از خیّر مدرسه ساز دکتر «مصلی نژاد» ، زیربنای این فضای آموزشی را 2040 متر مربع اعلام کرد.

- ایسنا/ایلام سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام با قدردانی از خیّر مدرسه ساز دکتر مصلی نژاد ، زیربنای این فضای آموزشی را 2040 متر مربع اعلام کرد.

جلال حمره در حاشیه ی افتتاح این هنرستان، اظهار کرد: برای این فضای آموزشی نزدیک به 150 میلیارد ریال هزینه شده که صددرصد هزینه آن توسط دکتر مصلی نژاد خیر مدرسه ساز تقبل شده است .

وی گفت: این فضا دارای 12 کلاس درس و سالن آمفی تئاتر وجلسات و سالن های کارگاه و آزمایشگاه و نمازخانه و اطاق اداری و سیستم های گرمایشی وسرمایشی استاندارد با تجهیرات کامل مدرسه که بصورت کامل توسط خیر مدرسه و با نظارت دقیق وکامل اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام برای تحصیل نزدیک به 150 دانش آموزش در 4 رشته کار دانش و فنی وحرفه ای تحویل دستگاه بهره بردار شد.

حمره تصریح کرد: در ایام اله دهه مبارک فجر 10 فضای آموزشی و ورزشی دیگر با45 کلاس درس وبا زیربنای8342 مترمربع زیربنا با هزینه40 میلیارد تومان که 25 میلیارد تومان آن توسط خیرین تقبل شده است، افتتاح شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان 12 کلاسه «آریو مصلی نژاد» در ایلام افتتاح شد

هنرستان 12 کلاسه «آریو مصلی نژاد» در ایلام افتتاح شد