مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-05سياسي

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جایگاه بانوان


معاون امور بانوان بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر بنیان های فکری شیعی توانست تفکر و تعقل اجتماعی را در لایه های عموم مردم فعال و فهم جدیدی از مدیریت اجتماعی را عرضه کند، - خبرگزاری فارس _ خراسان جنوبی؛ انقلاب اسلامی ایران، یکی از رخدادهای بزرگ جهان معاصر است، پدیده ای که صاحبان اندیشه غربی، به دلیل تأثیرگذاری در معادلات جهانی و دستاوردهای آن، نمی توانستند از آن چشم بپوشند.

یکی از دستاورد های انقلاب، هویت یابی زنان است؛ همان زنانی که قبل از انقلاب، غربی ها با شعارهایی همچون زن گرایی (فمینیسم) هویت آنان را زیر سؤال بردند.

رژیم پهلوی نیز به عنوان عروسک گردان این سناریو نقش ایفا می کرد؛ در حالی که انقلاب اسلامی جایگاه و نقشی مهم برای زنان در نظر گرفت و زنان در جمهوری اسلامی توانمندی های خود را در عرصه های مختلف اجتماع به اثبات می رسانند.

دکتر لاری معاون امور بانوان بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت میلاد پرفروغ حقیقت عصمت، معمای ناگشوده معرفت، نقطه اعتدال خلقت و اوج عطوفت و رحمت به تمام افرادی که مشتاقانه انتظار طلوع خورشید تابناک حکمت و عدالت را لحظه شماری می کنند، اظهارداشت: فاطمه زهرا(س) در عرصه همسرداری و وفاداری و در جایگاه مادری شایستگی و فعالیت در میدان سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جایگاه بانوان

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جایگاه بانوان