مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-05اقتصادي

هشدار برای گرانی بیشتر در هتل ها!


درحالی که از آبان ماه امسال قیمت اقامت در هتل ها 30 درصد بیشتر شده است، اما رییس جامعه هتلداران در اعتراض به افزایش هزینه حامل های انرژی به ویژه گاز، - می گوید: اگر دولت همکاری نکند، در نرخ هتل ها تجدیدنظر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هتل داران هر سال در اوایل پاییز براساس شاخص تورم درصد افزایش نرخ اقامت را با اعتبار یک ساله تعیین می کنند.

در آبان ماه امسال نیز رییس جامعه هتلداران ایران از افزایش نرخ هتل ها تا 30 درصد خبر داد و گفت که تغییر نرخ که دامنه آن از 10 تا 30 درصد تعیین شده، متناسب با وضعیت هتل از حیث استانداردسازی و اخذ گواهی استاندارد کیفیت خدمات اعمال می شود.

در مهرماه، مرکز آمار ایران نرخ تورم سالانه را 45.

8 درصد اعلام کرد، درحالی که طبق گزارش همین مرکز، تورم نقطه به نقطه گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات در شهریورماه 1400 به بالای 60 درصد رسیده بود.

از همین رو، تعیین سقف افزایش قیمت اقامت در هتل تا 30 درصد با اعتراض جمعی از هتل داران مواجه شد و بعضی هم درخواست افزایش قیمت تا 70 درصد را داشتند و برخی هم نرخ های دلاری برای مهمانان خارجی تعیین کردند.

جشمید حمزه زاده ـ رییس جامعه هتلداران ایران ـ هم نظرش بر این بود که اگر می خواستند شاخص تورم سالانه را درنظر بگیرند باید بیش از 100 درصد افزایش قیمت را اعمال می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برای گرانی بیشتر در هتل ها!

هشدار برای گرانی بیشتر در هتل ها!