مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-05فرهنگي

چند نمایش در 40 دوره جشنواره تئاتر فجر اجرا شد؟


نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد 40 دوره جشنواره تئاتر فجر روز جمعه 15 بهمن با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز به کار کرد.

- ، یکی از بخش های چهلمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر که دیروز جمعه 15 بهمن ماه با افتتاح این دوره از جشنواره آغاز به کار کرد، بخش نمایشگاه عکس، پوستر و اسناد 40 دوره جشنواره تئاتر فجر است.

آغاز به کار این بخش با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و مجید رجبی معمار همراه بود.

مهدی آشنا مدیر بخش عکس و پوستر و علیرضا قربانی مسئول نمایشگاه اسناد 40 دوره جشنواره تئاتر فجر نیز در مراسم افتتاحیه این 3 نمایشگاه به ارائه توضیحاتی برای حاضران پرداختند.

در نمایشگاه عکس و پوستر چهلمین جشنواره تئاتر فجر عکس ها و پوسترهای آثاری که از آذر سال 99 تا آذر سال 1400 به صحنه رفته بودند، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

در نمایشگاه اسناد 40 دوره جشنواره تئاتر فجر هم اطلاعاتی مربوط به 39 دوره برگزار شده جشنواره با دبیری طاها عبدخدایی از دوره اول تا پنجم، علی منتظری از دوره ششم تا دهم، حسین جعفری دوره یازدهم، حسین فرخی دوره دوازدهم و سیزدهم، محمود عزیزی دوره چهاردهم، رحیم نجفی برزگر دوره پانزدهم، حسین سلیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نمایش در 40 دوره جشنواره تئاتر فجر اجرا شد؟

چند نمایش در 40 دوره جشنواره تئاتر فجر اجرا شد؟