مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-05سياسي

تکمیل ظرفیت تخت های بستری کرونا در ابرکوه


سرپرست بیمارستان ابرکوه از آغاز وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به حجم انبوه بستری بیماران کرونایی در بیمارستان و کمبود نیروی انسانی، - از نیروهای مردمی و جهادی داوطلب دعوت می شود که تا جهت خدمت در بیمارستان، بسیج شوند.

علی اکبر عسکرنژاد در گفت وگو با ایسنا از آغاز پیک ششم شیوع کرونا در ابرکوه خبر داد و گفت: طی دو هفته اخیر 89 مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده که یک مورد فوتی را نیز شاهد بوده ایم و علاوه بر این نیز 32 مبتلا هم اکنون نیازمند بستری در بیمارستان هستند.

وی با بیان این که ویژگی پیک ششم کرونا نسبت به پیک های قبلی این است که بیشتر اطفال و نوجوانان را مبتلا کرده است، افزود: در بخش عفونی بیمارستان تقریباً ظرفیت بستری تکمیل شده، ICU کرونا و جنرال نیز تکمیل است تا جایی که دو بیمار بدحال در انتظار ورود به این بخش هستند ولی متأسفانه تخت بستری خالی نداریم.

عسکرنژاد در رابطه نیازهای بیمارستان، اظهار کرد: خوشبختانه در رابطه با دستگاه اکسیژن ساز هیچ گونه مشکلی نداریم اما در شرایط بحرانی فعلی، در مورد سایر تجهیزات و نیروی انسانی با مشکلات فراوانی مواجه هستیم که از خیرین، نیروهای جهادی و بسیجی داوطلب دعوت می شود جهت خدمت رسانی در بخش های مختلف بیمارستان، اعلام آمادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت تخت های بستری کرونا در ابرکوه

تکمیل ظرفیت تخت های بستری کرونا در ابرکوه