مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-05اقتصادي

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان


ترخیص کالا از گمرک شرایط و مراحل مختص به خود را دارد.

قوانین مربوط به ترخیص کالا در سال های گذشته دچار دگرگونی و تغییراتی شده اند که آگاهی از آن برای تجار ( برای واردات کالاهای تجاری) و واحدهای تولیدی ( واردات مواد اولیه، - ترخیص کالا از گمرک شرایط و مراحل مختص به خود را دارد.

قوانین مربوط به ترخیص کالا در سال های گذشته دچار دگرگونی و تغییراتی شده اند که آگاهی از آن برای تجار ( برای واردات کالاهای تجاری) و واحدهای تولیدی ( واردات مواد اولیه، ماشین آلات و لوازم یدکی خطوط تولید ) ضروری و لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام پرشین تجارت دوان، در صورتی که تمایل به واردات یا ترخیص کالا خود از گمرک را دارید می توانید از خدمات مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان (Tel: 02142326) بهره مند شوید.

‎این شرکت با کارشناسان و ترخیص کاران خبره ای که در اختیار دارد ، این اطمینان را به تجار و صاحبان کسب و کار می دهد تا با مشاوره تخصصی و مناسب و با آگاهی کامل نسبت به بخشنامه های گمرکی، ترخیص به موقع و قانونی کالاهای شما از گمرکات فرودگاه امام خمینی ، شهریار و غرب تهران، گمرک شهید رجایی بندرعباس و گمرک بوشهر را بخوبی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

ترخیص کالا از گمرکات کشور با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان