مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 07:372022-02-05پزشكي

درمان سرطان با توت برزیلی


محققان کانادایی کشف کرده اند که توت برزیلی موسوم به «کامو کامو» که قبلاً اثرات محافظتی آن در برابر چاقی و دیابت شناخته شده است، می تواند به درمان سرطان نیز کمک کند.

- محققان کانادایی کشف کرده اند که توت برزیلی موسوم به کامو کامو که قبلاً اثرات محافظتی آن در برابر چاقی و دیابت شناخته شده است، می تواند به درمان سرطان نیز کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از ساینس دیلی، محققان دانشگاه مونترال کانادا دریافتند کاستالاژین، پلی فنول به دست آمده از میوه آمازونی کاموکامو، با تغییر میکروبیوم موش ها، کارایی ایمونوتراپی را در موش ها افزایش می دهد.

برتراند روتی ، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: ما ثابت کردیم که کاستالاژین، پلی فنولی که به عنوان یک پری بیوتیک عمل می کند، میکروبیوم روده را اصلاح می کند و پاسخ ایمنی درمانی را حتی برای سرطان های مقاوم به این نوع درمان بهبود می بخشد.

به گفته محققان: نتایج ما راه را برای آزمایش های بالینی هموار می کند که از کاستالاژین به عنوان مکمل داروهایی موسوم به مهارکننده های توقف ایمنی در بیماران سرطانی استفاده می کنند .

با وجود پیشرفت های اخیر، تنها تعداد کمی از بیماران پاسخ های طولانی مدتی به ایمونوتراپی شبیه به درمان دارند، بنابراین محققان در جستجوی رویکردهای درمانی جدید بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرطان با توت برزیلی

درمان سرطان با توت برزیلی