مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 00:372022-02-04فرهنگي

حاشیه نگاری بر روز بی مادر و دسته دختران


پنجمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر با اعلام فیلم های برتر آرا مردمی، اولین حضور دبیر جشنواره پس از بهبودی از کرونا، قرار عکاسی مردم با یکی از بازیگران فیلم «بی مادر» و سوالات و انتقادات بی پاسخ خبرنگاران از عوامل فیلم ها به پایان رسید.

- پنجمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر با اعلام فیلم های برتر آرا مردمی، اولین حضور دبیر جشنواره پس از بهبودی از کرونا، قرار عکاسی مردم با یکی از بازیگران فیلم بی مادر و سوالات و انتقادات بی پاسخ خبرنگاران از عوامل فیلم ها به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که دو فیلم بی مادر به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی و دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی در بخش اصلی جشنواره و در بخش اکران آثار مستند آن مرد با اتوبوس آمد به کارگردانی نیما مهدیان به نمایش درآمد.

همچنین در بخش جنبی این رویداد نشست فرهنگی سینما و قدرت روایت، نشست فرهنگی نگارش برای اجرا، نشست فرهنگی سینما تاریخ و تمدن، نشست فرهنگی اقتباس و بومی سازی متون غیرفارسی و نمایش فیلم ناخدا خورشید به کارگردانی ناصر تقوایی برگزار شد.

جمعه 15 بهمن ماه در پنجمین روز از برگزاری این رویداد سینمایی، اولین نتایج آرا مردمی و پنج فیلم برتر با توجه به آرا مخاطبان در سینماهای مردمی استان تهران که تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نگاری بر روز بی مادر و دسته دختران

حاشیه نگاری بر روز بی مادر و دسته دختران