مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-04فرهنگي

فصل جدید «داستان یک شهر» بعد از 20 سال ساخته می شود+ تصاویر جدید


فصل جدید سریال «داستان یک شهر» که از سریال های پربیننده تلویزیون درسال 1380 بود، به کارگردانی محمدرضا آهنج ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داستان یک شهر که از سریال های موفق تلویزیون درسال 1380 بود و مخاطبان زیادی داشت بعد از 20سال به قلم پیمان عباسی وکارگردانی محمدرضاآهنج به تهیه کنندگی فرشیدمحمودی روایت تازه ای از تلاش 26 ساله تیم برنامه سازی در شهر شبکه 5 سیما به تصویر می کشد.

تیم جوان وجسور برنامه درشهر شبکه 5سیما که برای خود اسم ورسمی دارد باتماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب یک ساختمان براثرگودبرداری غیراصولی راهی می شودکه شروع قصه ایی 26 قسمتی ازتلاش بخش کوچکی از رسانه ملی دربه تصویر کشیدن مسائل ومشکلات مردم به گوش مسئولان است.

قصه پیمان گزارشگر در شهر که این روزها به خاطرجسارت درانعکاس گزارش ها به شدت بین مردم محبوب است، وحید، آزاده و رضاستوده با گروه برنامه ساز در شهر که هرکدام روایتگران قسمت های فصل جدید داستان یک شهر هستند؛ تاکنون  35درصد از سریال در لوکیشن های مختلف استان تهران تصویربرداری شده و پیش بینی می شود با روند کنونی اواسط خرداد 1401 تولیدآن به پایان برسد.

  علی دهکردی، دانیال عبادی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، سروش جمشیدی، امیر دژاکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید «داستان یک شهر» بعد از 20 سال ساخته می شود+ تصاویر جدید

فصل جدید «داستان یک شهر» بعد از 20 سال ساخته می شود+ تصاویر جدید