مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-04اجتماعي

وزیر: اعتبار ناپایدار مشکل طرح رتبه بندی معلمان است


وزیر آموزش و پرورش در بازدید و افتتاح طرح های دهه فجر در استان مازندران و شهرستان نوشهر با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان، مشکل اصلی این طرح را اعتبار ناپایدار و تامین بار مالی آن عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یوسف نوری، جمعه 15 بهمن ماه طی سفر به مازندران در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه 12 کلاسه خیّرساز طبرستان نوشهر با بیان اینکه این مدرسه برابر استاندارد های برنامه درسی که برای سند تحول بنیادین لازم است ساخته شده، اظهار کرد: این مدرسه توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد بر پایه پژوهش احداث شده است.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا به خاطر کرونا مدارس تعطیل نشد، افزود: برابر گزارش سازمان بهداشت جهانی اولین و آخرین جایی که در زمان کرونا بازگشایی و یا تعطیل می شود مدارس بودند و باید به اطلاع خانواده ها رساند که آموزش مجازی تنها مکمل است و به عنوان یک برنامه درسی اصلی محسوب نمی شود بنابراین نیاز است اولیا فرزندان خود را به سمت مدرسه سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه سویه اُمیکرون خطر چندانی را برای دانش آموزان نداشته است، تصریح کرد: دنیا هم با همین سویه مواجه هست، اما هیچ گاه مدرسه را تعطیل نکردند و کشور های همسایه و دورتر ایران نیز هیچیک از مدارس خود را تعطیل نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر: اعتبار ناپایدار مشکل طرح رتبه بندی معلمان است

وزیر: اعتبار ناپایدار مشکل طرح رتبه بندی معلمان است