مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-04سياسي

آنچه که امروز در کشور آسیب رسان شده تحریم های داخلی است


استاندار تهران با اشاره به اینکه دیوار تحریم ها شکسته و دشمن دیگر چیزی برای عرضه ندارد گفت: آنچه که امروز در کشور آسیب رسان شده تحریم های داخلی است و باید این تحریم ها را رفع کنیم.

- ، محسن منصوری شامگاه جمعه در مصلی نماز جمعه خیرآباد با اشاره به اینکه یکی از عوامل سست شدن ریشه های انقلاب این است که مسئولان خود را از مردم جدا بدانند اظهار داشت: این نگاه استکباری برخی مدیران مثل موریانه ریشه های انقلاب را می خورد و باید عوامل تضعیف انقلاب را شناسایی و آن ها را رفع کنیم.

استاندار تهران با اشاره به حقوق های نجومی و زندگی های آن چنانی در محیط های غیرمعمول برخی مدیران گفت: این رفتارها بخشی از خوی استکباری محسوب می شود، فراموش کردن مسئله ساده زیستی که از درس های مهم امام بوده است موضوعی است که باید به برخی گوشزد شود چرا که مردم شرایط سخت و تحریم ها و مشکلات اقتصادی را بیش از 10 سال است که تحمل کرده اند اما این موارد را تحمل نمی کنند و می خواهند مسئولین هم مانند خودشان باشند.

وی گفت: عدم حل مسائل مردم از مواردی است که اعتقاد مردم به انقلاب را سست می کند، چرا که هر زمان دست به سوی مردم دراز کردیم مردم دستگیری کردند و به صحنه آمدند در همین خیر آباد کاری که دستگاه حاکمیت در حل آن ناگزیر مانده بودند با مدد همین مردم حل شد و این یعنی استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه که امروز در کشور آسیب رسان شده تحریم های داخلی است

آنچه که امروز در کشور آسیب رسان شده تحریم های داخلی است