مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-04اقتصادي

11 پروژه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی فعال است


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اکنون 11 پروژه بازآفرینی شهری در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از بجنورد، عصر امروز، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اکنون 11 پروژه بازآفرینی شهری در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین استان فعال است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه ها به طور میانگین حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اکنون در بجنورد 5 پروژه، شیروان 4 و در اسفراین 2 پروژه بازآفرینی شهری فعال است که در سال 99 حدود 9 میلیارد تومان اعتبار به این طرح ها تخصیص یافت که بخشی نقد و بخشی به صورت اوراق خزانه اسلامی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، با اشاره به اینکه اعتبارات بازآفرینی شهری استان به پروژه ها در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین اختصاص یافته است، افزود: در شهر اسفراین برای پروژه بهسازی معابر قلعه کریم مبلغ 900 میلیون تومان اعتبار و برای پروژه بهسازی پیاده رو و جدول گذاری حدفاصل خیابان فرومندی و میدان امام 650 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در شیروان هم برای ساخت پایگاه خدمات اجتماعی در زمین کشوری 921 میلیون تومان، برای ساخت خانه فرهنگ زمین کشوری 800 میلیون تومان، تکمیل ساماندهی و بهسازی معابر زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پروژه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی فعال است

11 پروژه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی فعال است