مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-04سياسي

حتی آمریکا در مقابل تحریم های اقتصادی علیه ایران دوام نمی آورد


تحریم اقتصادی یک طراحی قدرتمند جهانی بود که هیچ کشوری و حتی خود آمریکا قادر نیست در برابر این نوع تحریم دوام بیاورد اما تدابیر و حکمت های رهبر معظم انقلاب و صبر ملت و مجاهدت اقتصادی آنان به تدریج آثار خطرناک این توطئه جهانی را خنثی .

- فرمانده کل سپاه گفت: تحریم اقتصادی یک طراحی قدرتمند جهانی بود که هیچ کشوری و حتی خود آمریکا قادر نیست در برابر این نوع تحریم دوام بیاورد اما تدابیر و حکمت های رهبر معظم انقلاب و صبر ملت و مجاهدت اقتصادی آنان به تدریج آثار خطرناک این توطئه جهانی را خنثی کرد و امروز از مخاطرات تحریم عبور کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در کنگره بزرگداشت سرداران و 373 شهید شهرستان گلپایگان و شصتمین سالگرد شهادت آیت الله صدوق گلپایگانی، اظهار کرد: گلپایگان شهر علما و فقهای عالی مقام همچون حضرت آیت الله جمال الدین گلپایگانی، آیت الله سید محمدرضا موسوی گلپایگانی، آیت الله شهید صدوق گلپایگانی و آیت الله صافی گلپایگانی و بسیاری از علمایی است که از یاران دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری بودند.

وی با بیان اینکه گلپایگان شهر مردمان مومن، متقی و ولایی است، گفت: در کنار علمای بزرگ، اندیشمندان و دانشمندان و اساتید برجسته و نخبگان فرزانه و آموزگارانی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی آمریکا در مقابل تحریم های اقتصادی علیه ایران دوام نمی آورد

حتی آمریکا در مقابل تحریم های اقتصادی علیه ایران دوام نمی آورد