مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-04پزشكي

مهاجران افغانستانی از خدمات پزشکی ایران به صورت رایگان بهره مند هستند


نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: مهاجران افغانستانی سال هاست که از خدمات عمدتا رایگان بهداشت و درمان ایران استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دکتر سید جعفر حسین شامگاه پنجشنبه در نشست با رییس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از ایده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مبنی بر راه اندازی مرکز پشتیبانی منطقه ای برنامه های بهداشت و درمان با همکاری سازمان جهانی بهداشت در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این مرکز قادر خواهد بود تا اقلام دارویی، تجهیزات، کیت های تشخیصی و امثال آن را در شرایط مناسب نگهداری کند تا در زمان لازم به سرعت در سطح منطقه توزیع شود.

وی بیان کرد: هم اینک مشابه این مرکز در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی با حمایت سازمان جهانی بهداشت فعال است که در زمان بحران کرونا تجربه و عملکرد موفقی برای توزیع سریع اقلام اهدایی بین المللی در حدود 100 کشور سطح دنیا داشت.

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: بعد از ارائه پروپوزال و پیشنهاد فنی ساخت و تجهیز این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و کسب موافقت مقامات ذیربط، نمایندگی سازمان بهداشت جهانی برای راه اندازی این مرکز همکاری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجران افغانستانی از خدمات پزشکی ایران به صورت رایگان بهره مند هستند

مهاجران افغانستانی از خدمات پزشکی ایران به صورت رایگان بهره مند هستند