مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-04ورزشي

5 بوکسور کردستانی به اردوی تیم های ملی راه یافتند


مسابقات بوکس انتخابی تیم های نوجوانان و جوانان جهت حضور در مسابقات رده های پایه قهرمانی آسیا با معرفی نفرات برتر پایان یافت و پنج ورزشکار کردستانی نیز منتخب شدند.

- ، مسابقات بوکس انتخابی تیم های نوجوانان و جوانان جهت حضور در مسابقات رده های پایه قهرمانی آسیا که از روز یکشنبه 10 بهمن ماه به میزبانی شهرستان سقز در استان کردستان آغاز شده بود و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در پایان این مسابقات 29 بوکسور برتر جواز حضور در اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان را کسب کردند که از میان این تعداد 12 تا 15 بوکسور در قالب تیم ملی بوکس ایران به مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان اعزام خواهند شد.

در رده سنی نوجوانان در وزن 46-44 کیلوگرم پویا کریمیان از لرستان، وزن 48 کیلوگرم مهدی کاظمی از سیستان و بلوچستان، وزن 54 کیلوگرم امین جان آدای از گلستان، وزن 57 کیلوگرم میلاد فلاحی از کردستان، وزن 63 کیلوگرم سیدعلی اکبر میراحمدی از چهارمحال و بختیاری و عدنان گرگیج از سیستان و بلوچستان، وزن 66 کیلوگرم علیرضا موسوی از تهران و ماهان امجدی از کردستان، وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد خزایی از مازندران، وزن 80 کیلوگرم سام استکی از تهران، وزن 80+ کیلوگرم امیر اسماعیلی از آذربایجان غربی و محمد مهدی مصباحی از لرستان به اردوی تیم ملی راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بوکسور کردستانی به اردوی تیم های ملی راه یافتند

5 بوکسور کردستانی به اردوی تیم های ملی راه یافتند