مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-04سياسي

آزاد سازی 276 کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان


استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجازو به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام 276 کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه در بازدید از سواحل رودسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ابلاغ دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی حریم 60 متری سواحل، دستگاه اجرایی آزاد سازی سواحل را در دستور کار قرار دادند تا انفال و بیت المال مورد تعرض و دست درازی قرار نگیرد.

استاندار گیلان بیان کرد: پس از دستور رییس جمهور بلافاصله کارگروه ویژه تشکیل و رفع تصرف به فرمانداران و دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول اگر جایی مورد تصرف و یا عقب نشینی نشد به آنها فرصت یک هفته داده می شود، افزود: به همراه معاون رییس جمهور شهرستان هایی که ساحل داشتند بازدید شد.

وی به بازدید روز گذشته از سواحل رضوانشهر، تالش و انزلی اشاره و با بیان اینکه عقب نشینی ها انجام شده است، بیان کرد: امروز از سواحل شهرستان های رودسر، لاهیجان و لنگرود بازدید می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده برای عقب نشینی از تصرفات سواحل در رودسر، تأکید کرد: کسی نباید ساحل زیبای استان گیلان را مورد تعرض و تصرف قرار دهد چرا که این ساحل متعلق به تمام مردم است و همه باید بتوانند از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 276 کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان

آزاد سازی 276 کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان