مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-04سياسي

چرا طرح خرید سربازی به بن بست خورد؟


علی رغم این که کمیسیون تلفیق تصویب کرد غایبان خدمت سربازی می توانند با پرداخت پول کارت پایان خدمت دریافت کنند، اما این طرح بلافاصله لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، طرح خرید سربازی نیامده چنان با موجی از انتقادات مواجه شد که فقط عمری سه روزه داشت، نهم بهمن ماه سال جاری کمیسیون تلفیق بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی تصویب کرد غایبان خدمت سربازی در سال آینده می توانند به ازای پرداخت پول با توجه به مدرک تحصیلی شان کارت پایان خدمت دریافت کنند.

رحیم زارع سخنگوی این کمیسیون گفت: خرید سربازی برای غایب بیش از 5 سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از 35 سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بود.

به موجب این مصوبه، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت 250 میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ 400 میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ 600 میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود.

همان طورکه مشخص است اگرچه مصوبه جدید کمیسیون تلفیق می توانست بسیاری را انجام خدمت سربازی معاف کند اما یک شرط بزرگ داشت، این که فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا طرح خرید سربازی به بن بست خورد؟

چرا طرح خرید سربازی به بن بست خورد؟