مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-03سياسي

قوه قضاییه از بیکاری صدها نیروی متخصص و کارگر در کشور جلوگیری کرده است


معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به این مطلب که حمایت از تولید وظیفه ذاتی دستگاه قضایی نیست، گفت: دستگاه قضایی بر مبنای فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و به شکل آتش به اختیار در این حوزه ورود کرده و بر این مبنا تاکنون از بیکاری صدها هزار .

- ایسنا/کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به این مطلب که حمایت از تولید وظیفه ذاتی دستگاه قضایی نیست، گفت: دستگاه قضایی بر مبنای فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و به شکل آتش به اختیار در این حوزه ورود کرده و بر این مبنا تاکنون از بیکاری صدها هزار نیروی کار جلوگیری شده است.

سعید عمرانی در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی در کرمان با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان، افزود: کارهای بزرگی به منظور احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد نیز صورت گرفته و در این راستا دستگاه قضایی هر جا که احساس کرده بخش تولید در خطر است، ورود کرده و نگذاشته پرسنل این واحدها بیکار شوند.

وی اقدامات دانش بنیان انجام شده در واحدهای تولیدی استان را نیز مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: امروز می بینیم که مهندسان جوان این استان و کشور با استفاده از روش های دانش بنیان، از هیچ؛ همه چیز خلق می کند و این اقدامات در راستای صرفه جویی در هزینه ها و تامین ماشین آلات صنعتی مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه از بیکاری صدها نیروی متخصص و کارگر در کشور جلوگیری کرده است

قوه قضاییه از بیکاری صدها نیروی متخصص و کارگر در کشور جلوگیری کرده است