مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-03اقتصادي

دغدغه مند بودن یک خلأ در حمایت از تولید است


رییس کمیته حمایت قضایی از تولید و معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اگر هر کس در هر مقامی دغدغه نداشته باشد هیچ کاری انجام نمی شود؛ دغدغه مند بودن یکی از خلأهایی است که در حوزه حمایت از تولید دیده می شود.

- سعید عمرانی در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن و بزرگداشت هفته صنایع کوچک در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان بیان کرد: کسی که در این مملکت وارد حوزه کار و تولید می شود عاشق است زیرا اگر عاشق نبودند می توانستند با این پول بسیار خوش باشند اما دغدغه مردم دارند.

وی افزود: کسی که سرمایه گذاری می کند و معیشت عده زیادی را تأمین می کند فرد مقدسی است؛ هر استانی باید یک پارک صنعت درست کند و کسی که سرمایه گذار است تندیسش ساخته شده و در آن پارک به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دو مطلب عمده دارد، یکی اینکه شما فعالین اقتصادی را سرداران این جنگ اقتصادی خواندند که مردم چشم شان به آن هاست؛ تا اینجا همه جوره دفاع کردید اما از امروز به بعد باید کمی مطالبه گرتر عمل کرد.

وی با اشاره به وضعیت بازار فولاد گفت: تنظیم بازار فولاد باید دست خودش باشد و اگر این اتفاق نیفتد در شش ماه آینده خیلی از کارخانه های فولادی تعطیل می شود زیرا قیمت شمش از میلگرد گران تر شده است و این گونه مسائل باید به دست خودشان سپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مند بودن یک خلأ در حمایت از تولید است

دغدغه مند بودن یک خلأ در حمایت از تولید است