مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-03اجتماعي

تالاب های استان فارس با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: تالاب های استان با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند و این نشان می دهد که مسیر ما طی سال ها که حفاظت از تالاب ها را فقط در خود تالاب ها پیگیری می کردیم و غافل شدیم که تالاب ها را باید در حوزه آبخیز ببینیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نبی الله مرادی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس در مراسم روز جهانی تالاب ها که صبح امروز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه به میزبانی شهرستان بختگان استان فارس برگزار شد، گفت: آب و سرزمین برای هر تمدنی ذی قیمت است.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس افزود: طبق آیین نامه حفاظت از تالاب ها 13 تالاب در استان فارس وجود دارد که از این تعداد پنج تالاب در قالب دو سایت در رامسر سایت به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: یکی از افتخارات محیط زیست ایران این است که 51 سال پیش به فکر حفاظت از تالاب ها بوده و این افتخار نصیب ایران شد که میزبان کنوانسیون رامسر باشد، اما شاید در حفاظت خوب عمل نکردیم که تالاب ها در شرایط کنونی قرار گرفته اند.

مرادی با اشاره به اینکه 134 هزار هکتار از تالاب های استان فارس در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارند، گفت: تالاب های استان با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند و این نشان می دهد که مسیر ما طی سال ها که حفاظت از تالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب های استان فارس با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند

تالاب های استان فارس با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند