مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-03سياسي

«آیین میهمانی لاله ها» در سراسر کشور برگزار شد


در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در روزی که با عنوان «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است مراسم عطرافشانی و گل باران مزار منور شهدا در حدود 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

- در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در روزی که با عنوان انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده است مراسم عطرافشانی و گل باران مزار منور شهدا در حدود 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشم، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) تهران به عنوان نماد ملی ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: امام خمینی (ره) در دورانی که تمام دنیای مادی تلاش می کرد به انسان ها بقبولانند که خدایی وجود ندارد و هرچه هست در این دنیای مادی است پا به عرصه مبارزه گذاشتند.

استعمارگران با چنین تفکراتی انسان ها را تحت ستم قرار می دادند و هرچه می خواستند می کردند، زیرا معتقد بودند هرچه هست در این دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیین میهمانی لاله ها» در سراسر کشور برگزار شد

«آیین میهمانی لاله ها» در سراسر کشور برگزار شد