مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-03سياسي

5 پروژه عمرانی و تولیدی در گناوه افتتاح و اجرایی شد


پنج پروژه عمرانی، اقتصادی و 40 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با اعتبار 247 میلیارد و 250 میلیون تومان همزمان با سومین روز دهه فجر در گناوه افتتاح و اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه در این آیین اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) خودباوری در ملت ایران بوده است.

احمد محمدی زاده افزود: تحول و تربیت در نیروی انسانی از برکات نظام مقدس اسلامی است که موفقیت های بزرگی را برای کشور رقم زده و باعث شکست های دشمنان در برابر ایران اسلامی شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: افزایش سطح تحصیلات بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین برکات نظام مقدس اسلامی است و امروز در استان بوشهر 85 درصد بانوان استان بوشهر هم اکنون دارای تحصیلات عالیه هستند.

وی گفت: نسل های اول انقلاب با تلاش های خود ایران اسلامی را به یک کشور مقتدر که امروز در برابر ابرقدرت ها می ایستند تبدیل کرده است و امروز ما این راه را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ابهت آمریکا و استکبار جهانی را در هم شکسته است.

وی با اشاره به اینکه شرایط تحریم فرصت استقلال اقتصادی را در کشور فراهم کرده است افزود: باید زمینه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور فراهم کرد تا سرمایه گذاران به سمت تولید نیازهای کشور و رونق اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه عمرانی و تولیدی در گناوه افتتاح و اجرایی شد

5 پروژه عمرانی و تولیدی در گناوه افتتاح و اجرایی شد