مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-03اجتماعي

فرصت محدود به شهرداران ناحیه شمالی استان همدان برای انتقال پسماند


معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: از ابتدای سال 1401 و تا زمان تأیید طرح مدیریت پسماند ناحیه شمالی-شرقی، زباله های تمامی شهرهای شمالی استان به محل دفن زباله همدان منتقل کنند.

- به گزارش، فرزاد تیموری پنجشنبه در کارگروه پسماند استان همدان خاطرنشان کرد: تمامی زباله های شهری ناحیه شمالی استان از جمله شهرستان های کبودراهنگ، رزن و فامنین باید به لندفیل زباله همدان منتقل و سایت فعلی بهسازی شود.

وی با بیان اینکه باید موضوع پسماندهای شهری و روستایی و حفظ محیط زیست را جدی بگیریم، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که پسماندها دفن نشده و بازیافت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، تولید ثروت و ارزش افزوده از پسماند را مقوله مهمی دانست که در استان مغفول مانده است و افزود: شهرداری همدان تا قبل از پایان سال با دعوت از کلیه شهرداران استان و ارگان های ذیربط برای بازدید از محل دفن پسماندهای شهری مشهد (به عنوان یک نمونه موفق کشوری) اقدامات لازم را انجام دهد.

تیموری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1401 و تا زمان تأیید طرح مدیریت پسماند ناحیه شمالی-شرقی، زباله های تمامی شهرهای شمالی استان به محل دفن زباله همدان منتقل و سایت فعلی بهسازی شود بدین ترتیب شهرداران این شهرها، تا پایان سال جاری برای انتقال پسماند فرصت و باید وارد کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت محدود به شهرداران ناحیه شمالی استان همدان برای انتقال پسماند

فرصت محدود به شهرداران ناحیه شمالی استان همدان برای انتقال پسماند