مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-03سياسي

قبرستان شاندرمن صاحب اراضی ملی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، اهالی بخش شاندرمن شهرستان ماسال مدت هاست با کمبود فضای مناسب جهت تدفین اموات خود مواجه هستند در طول این مدت مسؤولین زیادی قول مساعدت برای ایجاد آرامستان جدید و بهبود این وضعیت به مردم این بخش داده اند.

چندی پیش بود که خبر وضعیت نابسامان آرامستان شاندرمن از طریق خبرگزاری فارس رسانه ای شد (اینجا بخوانید ) و با پیگیری های که صورت گرفت پای رییس کل دادگستری استان گیلان به پرونده آرامستان شاندرمن باز شد.

  آرامستان فعلی بخش شاندرمن شهرستان ماسال که در مرکز این بخش قرار دارد فضای مناسب برای تدفین اموات جدید را ندارد و این باعث شده تا مردم این بخش در این زمینه با مشکل مواجه باشند و بلاتکلیفی در زمینه تدفین اموال خود را تجربه کنند.

چندی پیش اعضای شورای شهر شاندرمن تصمیم گرفتند تا مکانی جدید برای ایجاد آرامستان این بخش پیش بینی کنند اما مشکل همیشگی مردم شهرستان ماسال این بار دست اعضای شورای شهر شاندرمن را برای ایجاد آرامستان جدید کوتاه کرد.

  مشکل آرامستان جدید شاندرمن قرارگیری در محدوده منابع طبیعی و اراضی ملی است روز گذشته رییس کل دادگستری استان گیلان همراه با تعدادی از مسؤولین قضایی برای بازدید و رفع این مشکل وارد شهرستان ماسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبرستان شاندرمن صاحب اراضی ملی شد

قبرستان شاندرمن صاحب اراضی ملی شد