مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-03سياسي

آینده محیط زیست در فارس درخشان است/تدوین برنامه های زمان بندی شده


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: فارس یکی از استان های درخشان در حوزه احیای تالاب ها است و با وجود ظرفیت های متعدد آینده محیط زیست فارس درخشان است.

- ، علی سلاجقه ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی تالاب ها بیان کرد: ظرفیت هایی که در استان فارس وجود دارد می توان در تمامی کشور مورد استفاده قرار بگیرند و می توان با تکیه بر این ظرفیت ها که در فارس وجود دارد آینده ای درخشان را برای محیط زیست استان متصور شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور ادامه داد: استان فارس به خاطر ویژگی های طلایی که دارد می تواند زمینه ساز فعالیت های اثرگذار و منحصر به فرد باشد از این رو روز جهانی تالاب ها نیز در این استان برگزار شد.

وی ادامه داد: براساس آموزه های دینی و اجتماعی ما توجه ویژه ای باید به تالاب ها وجود داشته باشد از این رو می توان گفت ایران اسلامی فرهنگی غنی تر در ترویج و احیای تالاب ها نسب به سایر کشورها دارد و همه مردم جامعه نیز وظایف مهمی در حفظ و احیای تالاب ها دارند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: این روزها کره زمین حال خوبی ندارد و باید علاوه بر حفظ امنیت غذایی زمینه حفاظت از امنیت محیطی زیستی نیز فراهم کرد این درحالی است که تمامی مشکلاتی که در این بخش وجود دارد حاصل تعیین سیاست های اشتباهی است که طی سالیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده محیط زیست در فارس درخشان است/تدوین برنامه های زمان بندی شده

آینده محیط زیست در فارس درخشان است/تدوین برنامه های زمان بندی شده