مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-03بين الملل

سندروم هاوانا؛ این بار انرژی الکترومغناطیسی پالسی مطرح است


یک کمیته اطلاعاتی آمریکا مدعی شد که علائم سندروم هاوانا که مقام های دولتی و جاسوس های این کشور گرفتار آن شده بودند، در چند مورد بر اثر انرژی الکترومغناطیسی پالسی بوده است.

- سندروم هاوانا؛ این بار "انرژی الکترومغناطیسی پالسی" مطرح است یک کمیته اطلاعاتی آمریکا مدعی شد که علائم سندروم هاوانا که مقام های دولتی و جاسوس های این کشور گرفتار آن شده بودند، در چند مورد بر اثر انرژی الکترومغناطیسی پالسی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یافته های این کمیته مملو از اخطارها بود و بر نزدیک به ده ها مورد از 1000 مورد شکایت از علائم مشکوک متمرکز بود و گفته شد که نمی توان یک اقدام خصمانه را رد کرد.

این کمیته نتیجه گیری که انرژی الکترومغناطیسی پالسی به طور قابل قبولی چند مورد را توضیح می دهد، اما پذیرفت که شکاف های اطلاعاتی وجود دارد.

این یافته ها هیچ دستگاه شناخته شده ای را که بتواند انرژی الکترومغناطیسی را علیه اهدافی ساطع کند، شناسایی نکرد، اما معتقد است که فناوری برای انجام این کار وجود دارد.

این کمیته اطلاعاتی همچنین به این نتیجه رسید که علائم اولیه حوادث ناهنجار سلامت (AHI) را نمی توان به هیچ وضعیت پزشکی شناخته شده یا سندرم روانی نسبت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندروم هاوانا؛ این بار انرژی الکترومغناطیسی پالسی مطرح است

سندروم هاوانا؛ این بار انرژی الکترومغناطیسی پالسی مطرح است