مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-03اقتصادي

اقداماتی برای جلوگیری از احتکار در گیلان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: جلوگیری از احتکار از اهداف، درج قیمت تولید از مبدا کارخانجات در شهرستان های متعدد گیلان است.

- مهدی نقدی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح درج قیمت تولید در کالاهای مشمول جشنواره خرید شفاف خبر داد و گفت: تاکنون چهار گروه کالایی برای این طرح تعریف شده که درج قیمت تولید آنها الزامی شده است.

وی افزود: عرضه کالا با قیمت مناسب با رویکرد شفافیت اطلاعات قیمتی را یکی از اهداف مهم این جشنواره است.

نقدی تصریح کرد: جلوگیری از احتکار، تقویت و توسعه فرآیند خود تنظیم گری و ایجاد اطمینان در مصرف کنندگان از تامین و توزیع مطلوب کالا، ایجاد رقابت در کسب فرصت های بازار، توسعه کسب و کار و مهمتر از همه، آگهی بخشی به مردم از فرآیند دقیق قیمت گذاری از ارکان اجرای این طرح است.

نقدی، درج قیمت تولید در کالاهای اساسی و ضروری مواد غذایی و برخی کالاهای صنعتی را در فاز اول طرح در راستای جشنواره خرید شفاف موثر دانست و عنوان کرد: در کالاهای مصرفی حداکثر 27 درصد و در کالاهای سرمایه ای حداکثر 30 درصد هزینه توزیع به قیمت درج شده درب کارخانه روی کالا اضافه می شود و بیش از این تخلف محسوب می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با بیان اینکه بازرسی های درج قیمت تولید از مبدا کارخانجات در شهرستان های متعدد گیلان در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقداماتی برای جلوگیری از احتکار در گیلان

اقداماتی برای جلوگیری از احتکار در گیلان