مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-03سياسي

فقط 40 درصد سازه های ساحلی در اختیار دستگاه های دولتی است


معاون توسعه زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای ساخت و سازهای بدون مجوز شمال کشور 280 پرونده تشکیل شد که 170 پرونده منجر به نتیجه شد و بقیه پرونده ها در حال پیگیری است.

- ، محمدرضا الله یار شب گذشته (چهارشنبه 13 بهمن) در ارتباط تلفنی با استودیو خبر 21 شبکه یک سیما در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه ای برای آزاد سازی سواحل دارد؟ افزود: این سازمان به عنوان متولی صدور مجوزهای ساخت و سازهای دریایی در چند سال گذشته اقدامات گسترده ای در این زمینه انجام داد.

وی تصریح کرد: از ساخت و سازهایی که در شمال کشور است تقریباً کمتر از 40 درصد در اختیار مجموعه های دولتی و بیش از 60 درصد در اختیار بخش خصوصی است که پیگیری لازم از مراجع قضایی برای ساخت و سازهای بدون مجوز یا خارج از مجوز انجام شد و حدود 280 تشکیل پرونده با هماهنگی بین نهادها و حمایت قوه قضاییه، 170 پرونده منجر به نتیجه و بقیه پرونده ها در حال پیگیری است.

الله یار گفت: فقط در یک پرونده نزدیک به 40 کیلومتر تصرف در سواحل استان مازندران بود که آزاد سازی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از حریم سواحل در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد؟ گفت: پنج بندر ملکی تجاری آستارا، انزلی، فریدون کنار، نوشهر و امیر آباد در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 40 درصد سازه های ساحلی در اختیار دستگاه های دولتی است

فقط 40 درصد سازه های ساحلی در اختیار دستگاه های دولتی است