مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-03سياسي

اقتصاد کشاورزی از حالت سنتی خارج شود/46 هزار بیکار در اردبیل


با استفاده از روش های نوین علمی و تکنولوژی، اقتصاد کشاورزی باید از حالت سنتی خارج شده و در مسیر تولید ثروت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: دهه فجر فرصتی استثنایی در بازخوانی ارزش ها و آرمان خواهی ملت ایران است که در این 43 سال در مسیر تحول خواهی گام های جدی و اساسی برداشته شده است.

وی ریشه انقلاب اسلامی را ریشه تحول و تغییر در گفتمان جامعه بر اساس پیشرفت ها و تحولات توصیف کرد و گفت: ما باید در مقطع کنونی نیز همچنان به موضوع تحول خواهی توجهی جدی داشته باشیم تا در این مسیر بتوان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: امروز مسیرها و روش های زندگی مردم متفاوت از گذشته است و بهتر است متناسب با این تغییرات در عرصه جهانی و بین المللی تحولات شکل بگیرد تا بهترین الگوی حاکمیتی را در جامعه شاهد باشیم.

عاملی افزود: در کنار این امر باید توانمندی ها و ظرفیت های استان در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد تا در قالب برنامه توسعه استان در سال 1401 و 1402 بتوان عملکرد مطلوب و رضایت بخشی را انجام داد.

وی پایه اقتصاد استان را کشاورزی توصیف کرد و ادامه داد: ما از ظرفیت بی نظیر آب و خاک و اقلیم مناسب در تولید محصولات متنوع کشاورزی برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشاورزی از حالت سنتی خارج شود/46 هزار بیکار در اردبیل

اقتصاد کشاورزی از حالت سنتی خارج شود/46 هزار بیکار در اردبیل