مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 00:122022-02-02سياسي

تلاش چهار هزار شبکه فارسی زبان برای تاثیرگذاری بر افکار ملت ایران


رییس شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اینکه حدود چهار هزار شبکه تلویزیونی خارجی به زبان فارسی در حال فعالیت و به دنبال مسلط شدن بر افکار عمومی مردم هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدحسین صفارهرندی شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان اینکه کارنامه کشور طی سال های بعد از انقلاب تلخی و شیرینی کم ندارد، اظهار کرد: نباید حرف برخی از عناصر که فقط حرف و برداشت خودشان را از جریانات حق می دانند، باور کنیم.

وی اضافه کرد: تولیدات کشور ما در 10 سال گذشته کاهش یافته است و به گفته رییس جمهور در حال حاضر تقاضا از سوی کشورهای خارجی از مقدار تولیدات ما بیشتر است.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام خاطرنشان کرد: اراده ای که در مرکزیت دولت فعلی وجود دارد از جنس اراده مردمی است و نگاه این دولت معکوس نبوده بلکه همسو با نگاه مردم ایران است.

وی تاکید کرد: دشمنان ما بسیار ضعیف و کوچک تر از آنند که ما از آن ها ترسی داشته باشیم.

مردم و جوانان ما مقابل آن ها به ویژه آمریکا که شیطان بزرگ است، با ایمان به خدا همیشه قدعلم کرده اند و قدرتمندانه راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش چهار هزار شبکه فارسی زبان برای تاثیرگذاری بر افکار ملت ایران

تلاش چهار هزار شبکه فارسی زبان برای تاثیرگذاری بر افکار ملت ایران