مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-02ورزشي

بازی روان و با تمرکز دلیل پیروزی ما بود/ حریف در دو دست ما را اذیت کرد


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در بازی امروز در دو دست بازی گره خورده بود، گفت: تلاش کردیم با یک بازی روان و با تمرکز بالا به پیروزی برسیم.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در بازی امروز در دو دست بازی گره خورده بود، گفت: تلاش کردیم با یک بازی روان و با تمرکز بالا به پیروزی برسیم.

محمدرضا تندروان در گفت و گو با ایسنا پس از برد مسابقه حساس تیم شهرداری ارومیه در برابر شهرداری گنبدکاووس با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم تا آخرین امتیازها در هر ست، اظهار کرد: برای ما این بازی یک بازی بسیار مهم بود زیرا چند هفته بود که نتایج خوبی به دست نیاروده بوده و شکست خورده بودیم.

وی با بیان اینکه ما برای برد و باخت به این مسابقه نیامدیم و فقط خواستیم بازی روانی را ارائه دهیم، افزود: خوشحالم که امروز موفق شدیم نتایج تلاشهای کادر فنی برای بازگشت روحیه و عزم تیمی را ببنیم و بار دیگر قدرت خود را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه فکر میکنم امشب بینندگان تلویزیونی بازی خوبی را شاهد بودند، خاطرنشان کرد: تیم قدرتمند شهرداری گنبدکاووس در دو دست واقعا ما را اذیت کرد اما ما با تمرکز بالا به ویژه در امتیازات بالا و انجام یک بازی روان توانستیم موفق شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی روان و با تمرکز دلیل پیروزی ما بود/ حریف در دو دست ما را اذیت کرد

بازی روان و با تمرکز دلیل پیروزی ما بود/ حریف در دو دست ما را اذیت کرد