مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-02اقتصادي

30 میلیارد تومان اعتبار دستاورد شهرداری اردبیل از سفر وزیر کشور


در سفر وزیر کشور 30 میلیارد تومان به شهرداری اردبیل اعتبار تعلق گرفت که با هزینه ای بالغ بر 33 میلیارد تومان 17 دستگاه ماشین آلات سنگین خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری عصر امروز در هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل  اظهار کرد: در سفر اخیر وزیر کشور با رایزنی هایی که انجام گرفت، 30 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری اردبیل داده شد که با هزینه ای بالغ بر 33 میلیارد تومان 17 دستگاه ماشین آلات سنگین خریداری شد.

وی افزود: این ماشین آلات از شرکت دلتا خریداری شده و طبق توافقات، اکثریت این دستگاه ها تا قبل از عید به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

برف روبی 2 هزار کوچه اردبیل فقط با 3 مینی لودر شهردار اردبیل بیان کرد: در روزهایی که اردبیل روزهای بحرانی را پشت سرمی گذراند، تنها 6 مینی لودر در اختیار شهرداری بود که 3 مورد نیز از رده خارج بوده و تنها با 3 مینی لودر نزدیک به 2 هزار کوچه باریک، برف روبی شد.

وی ادامه داد: در 12 سال گذشته هیچ گونه ماشین آلات سنگین خریداری نشده و گریدرهای موجود مربوط به سال 1347 بود و با وجود این کمبودها، نیروهای خدوم شهرداری در دمای منفی 18 درجه به صورت شبانه روزی کار کردند.

شهرداری را با بدهی ها و تعهدات فراوان تحویل گرفتیم صفری تشریح کرد: شهرداری اردبیل را با بدهی ها و تعهدات مختلفی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان اعتبار دستاورد شهرداری اردبیل از سفر وزیر کشور

30 میلیارد تومان اعتبار دستاورد شهرداری اردبیل از سفر وزیر کشور