مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-02سياسي

عدم وجود پیوست های زیست محیطی برای پروژه های شهری همدان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پروژه های شهری باید پیوست محیط زیستی داشته باشند که متأسفانه ما این پیوست ها را ندیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن جعفری نژاد چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه حوزه محیط زیست یکی از مسائل مهمی است که متأسفانه در بعضی از دستگاه ها مغفول مانده است، با اشاره به اهمیت حوزه محیط زیست و منابع طبیعی یادآور شد: لازم است کمیته ای با عنوان محیط زیست در شورای شهر تشکیل شود همچنین در حوزه مدیریت شهری اداره مستقلی برای این موضوع همانند شهر تهران تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه برای شهر و شهرسازی باید افق چشم انداز داشته باشیم، تاکید کرد: پروژه های شهری باید پیوست محیط زیستی داشته باشند که متأسفانه ما این پیوست ها را ندیده ایم که این درحالی است که وجود پیوست های زیست محیطی باید در شهر همدان نهادینه شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با تاکید بر اینکه پروژه های شهری همدان باید پیوست محیط زیستی داشته باشند، بحث آموزش و فرهنگ سازی را حلقه مفقوده حفظ محیط زیست و سلامت جامعه برشمرد و گفت: می طلبد تا مسئولین دستگاه های مرتبط و رسانه ها در این زمینه به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود پیوست های زیست محیطی برای پروژه های شهری همدان

عدم وجود پیوست های زیست محیطی برای پروژه های شهری همدان