مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-02اقتصادي

احیای معادن رهاشده در استان سمنان


معاون حفاظت وامور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با انتقاد از رهاسازی عرصه هایی که فعالیت های معدنی در آنها پایان یافته از برنامه ریزی برای احیای 100هکتار ازعرصه های منابع طبیعیِ استان سمنان که دراثر فعالیت بهره برداری معادن تخریب شده خبر داد.

- حمیدرضا عبدوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات بازسازی و احیای این یک صد هکتار تا پایان بهمن ماه به اتمام می رسد.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: طرح احیا و بازسازی عرصه های منابع طبیعیِ این استان در سینه کارهای معدنی که در اثر فعالیت بهره برداری معادن تخریب شده و یا ماده معدنی آنان به اتمام رسیده است تا پایان این ماه به پایان می رسد.

عبدوس تاکید کرد: فعالیت های معدنی آثار مخرب زیادی بر عرصه های منابع طبیعی دارد و جبران خسارت های وارد شده ناشی از عملیات اکتشاف و بهره برداری دشوار و در برخی مواقع غیرممکن است.

وی گفت: این معادن پس از بهره برداری و پایان ذخیره معدنی یا نداشتن کیفیت مناسب رها شده و علاوه بر آثار مخرب، چشم اندازی نا همگون بر زیست بوم ها و عرصه های منابع طبیعی به نمایش می گذارد.

معاون حفاظت وامور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: اجرای طرح احیا و بازسازی عرصه های منابع طبیعی این استان که در اثر فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای معادن رهاشده در استان سمنان

احیای معادن رهاشده در استان سمنان