مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-02اجتماعي

عملکرد نامناسب دستگاه های متولی هوای پاک در همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری تنها متولی هوای پاک نیست بلکه دستگاه های متولی کاهش آلودگی هوا به وظایف خود به خوبی عمل نکرده اند.

- به گزارش، علی اکبر نظری چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان که با حضور رییس اداره سیاسی و امنیتی فرمانداری، مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست و مدیران شهرداری همدان برگزار شد، عنوان کرد: در زمینه هوای پاک و کاهش آلاینده ها شهرداری نقش توسعه حمل و نقل عمومی را برعهده دارند، اما حل مشکل آلودگی هوا تنها بر عهده مدیریت شهری نیست بلکه دستگاه های دیگر هم باید در این زمینه به وظایف خود عمل کند.

وی با بیان اینکه تغییرات در چرخه اکوسیستم، تعادل طبیعت را بر هم زده است، اضافه کرد: هر تغییری در چرخه اکوسیستم باعث به وجود آمدن اثر نامطلوب بر روی محیط زیست، منابع طبیعی و متعاقب آن حیات وحش می شود و شرایط بهینه برای موجودات را بر هم بزند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: چرخه اکوسیستم کشور با ورود مردم به شهرنشینی باعث تغییراتی از جمله ورود حیوانات بی صاحب در مناطق مسکونی و متعاقب آن بروز مشکلات متعدد در این زمینه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نامناسب دستگاه های متولی هوای پاک در همدان

عملکرد نامناسب دستگاه های متولی هوای پاک در همدان