مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-02حوادث

اهدای اعضای کودک 1.5 ساله مشهدی به 4 کودک زندگی بخشید


اهدای اعضای کودک 1.

5 ساله مشهدی  به چهار کودک نیازمند عضو زندگی بخشید.

- دکتر ابراهیم خالقی با بیان اینکه همکاری و تلاش شبانه روزی همکاران پیوند عضو با دقت و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود تا زندگی را به بیماران نیازمند بازگرداند، اظهار کرد: با تلاش تیم پزشکی و اورژانس 115 عملیات پیوند قلب اهدایی قهرمان 1.

5 ساله مشهدی، پوریا مطهری، از طریق هوایی به تهران منتقل و در بیمارستان شهید رجایی به یک دختر سه ساله اهل تربت جام پیوند شد.

وی در خصوص انتقال این قلب پیوندی گفت: با توجه به اینکه اهداکننده کودک بود و کیس مناسب قلب اهدایی در مشهد وجود نداشت، براساس اولویت و نیاز فوری کودک سه ساله اهل تربت جام که برای پیوند در تهران تحت مراقبت بود، پس از انجام هماهنگی و آزمایشات لازم با مدیریت مرکز پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت و همکاری تیم های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و ایران، فرد گیرنده قلب شناسایی و عملیات برداشت قلب توسط دکتر عباسی جراح قلب دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان منتصریه انجام شد و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز عضو پیوندی به تهران انتقال یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خالقی بیان کرد: کلیه های پوریا مطهری به 2 کودک 6 و هشت ساله که سال ها از درد و بیماری رن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای کودک 1.5 ساله مشهدی به 4 کودک زندگی بخشید

اهدای اعضای کودک 1.5 ساله مشهدی به 4 کودک زندگی بخشید