مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-02اجتماعي

کاهش آلایندگی بدون همکاری دستگاه های متولی شدنی نیست


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه کاهش آلایندگی بدون همکاری دستگاه های متولی شدنی نیست گفت: با هم افزایی امکانات و نیروها باید در راستای کاهش آلایندگی ها گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز موضوع آلودگی هوا و ارتباط آن با خودرو و ورود حیوانات در سطح شهر در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان با حضور رییس اداره سیاسی فرمانداری، مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست و مدیران شهرداری در صحن شورای شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه مهمترین اصل در امر محیط زیست را حفاظت از مردم برشمرد و گفت: در خصوص ورود حیات وحش در مناطق مسکونی باید اطلاع رسانی دقیقی صورت پذیرد تا مردم آگاهی داشته باشند به ویژه در شرایط کنونی آب و هوایی احتمال ورود حیوانات بلاصاحب در سطح شهر وجود دارد.

محمود مسگریان در این خصوص اضافه کرد: این امر همکاری هماهنگی و همدلی همه دستگاه های مرتبط را می طلبد به دلایل مختلف شاهد کوتاهی و نواقصی هستیم اما با هم افزایی این امکانات و نیروها باید بتوانیم در راستای کاهش آلایندگی ها گام برداریم.

دستگاه های متولی هوای پاک به وظایف خود به خوبی عمل نکرده اند رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلایندگی بدون همکاری دستگاه های متولی شدنی نیست

کاهش آلایندگی بدون همکاری دستگاه های متولی شدنی نیست