مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-02حوادث

بسته خبری پلیس؛ از بازداشت سارق بازار زرگرها تا کشف سرقت در نهاوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بازداشت سارقان طلاجات بازار زرگرها در همدان و قطعات خودرو در نهاوند و کشف چند فقره سرقت از مهمترین اقدامات مجموعه انتظامی طی هفته اخیر بوده است.

*بازداشت سارق مغازه در بازار زرگرها فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به دستگیری سارق مغازه در بازار زرگرها و کشف اموال مسروقه گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مغازه طلافروشی در بازار زرگرها در شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

هادی نجفی صالح افزود: با انجام کار اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، ماموران کلانتری 13 عین القضات سارق هر دو مغازه را شناسایی و دستگیری کردند و اموال مسروقه به مقدار 114 گرم طلا به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال کشف و در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

*کشف بیش از یک تن بادام هندی قاچاق در همدان  جانشین انتظامی استان همدان از کشف یک تن و 50 کیلوگرم بادام هندی قاچاق خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، به یک دستگاه خودرو نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس؛ از بازداشت سارق بازار زرگرها تا کشف سرقت در نهاوند

بسته خبری پلیس؛ از بازداشت سارق بازار زرگرها تا کشف سرقت در نهاوند