مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-02اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی در اصفهان از 15 بهمن /تندباد شرق را فرامی گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به غرب استان از روز جمعه 15 بهمن ماه خبر داد.

- با بیان اینکه امروز و فردا جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، اظهار داشت: افزایش غلظت آلاینده های جوی صبح فردا پنج شنبه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی پیش بینی می شود.

او با بیان اینکه سامانه بارشی از روز جمعه وارد اصفهان می شود، افزود: بارش باران و برف به ویژه در ارتفاعات غرب و جنوب استان، وزش باد شدید موقتی و احتمال وقوع کولاک برف تا روز شنبه هفته پیش رو انتظار می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به احتمال جاری شدن روان آب و لغزندگی سطح جاده ها، توصیه کرد: هم استانی ها از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند و در صورت سفر در محورهای مواصلاتی غرب و جنوب استان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

علی عسگریان ادامه داد: وزش باد شدید و تندباد لحظه ای در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه شرقی استان با خیزش گرد و خاک و اختلال در مسیر مواصلاتی اصفهان به یزد و سمنان همراه است.

او با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 12 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی در اصفهان از 15 بهمن /تندباد شرق را فرامی گیرد

نفوذ سامانه بارشی در اصفهان از 15 بهمن /تندباد شرق را فرامی گیرد