مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-02سياسي

اطلاع از لایه های زیرین شهر و صیانت از حقوق عامه ضرورت دارد


ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار و علی رضا احمدی منش سکاندار آن شد.

- ایسنا/هرمزگان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار و علی رضا احمدی منش سکاندار آن شد.

معاون اول دادستان کل کشور در این مراسم، افزود: این نظام به راحتی به دست نیامده لذا همه ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تلاش دشمنان اسلام و ایران به نتیجه نرسد به همین جهت امروز تمام تلاش دشمن ناامیدکردن مردم است و از هیچ تلاشی هم فروگذار نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی تصریح کرد: وظیفه ما امروز بسیار سنگین است و همه وظیفه داریم که به گونه ای رفتار کنیم که مردم از نظام و انقلاب دلسرد نباشند و موازین ارزشمند رهبر معظم انقلاب به ظهور و بروز برسد.

معاون اول دادستان کل کشور اظهار کرد: امروز دادستان های ما جایگاه خود را شناخته اند و به عظمت خود پی برده اند و هر کجا که نیاز است در خط مقدم حضور دارند و همه به میدان آمده اند تا منویات رهبری معزز را عملی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع از لایه های زیرین شهر و صیانت از حقوق عامه ضرورت دارد

اطلاع از لایه های زیرین شهر و صیانت از حقوق عامه ضرورت دارد