مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-02سياسي

پای صحبت حماسه سازان «قاینی»، در روزهای انقلاب


همه ایران که یک صدا شد و علیه رژیم شاهنشاهی به پا خواست قاینی ها نیز پا به میدان نهادند تا با پیوستن به لشکر خمینی کبیر انقلابی بیافریند در خور ایرانیان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاین، فجری دیگر با گذشت 43 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی آمد تا  باری دیگر حماسه آفرینی های مردان و زنان انقلابی را در اذهان زنده کند که برای به ثمر نشستن این درخت پربار چه فداکاری ها و جان فشانی ها و از خودگذشتگی ها کردند.

مبارزانی که برای ایران به رهبری امام خمینی(ره) با تکیه بر نیروی ایمان و خداخواهی و آزادی طلبی در برابر شکنجه های سخت و سهمگین دژخیمان رژیم ستم شاهی پایداری و استقامت کردند تا نهال انقلاب جان گرفت و قامت برافراشت و امروز میوه پر ثمرش نصیب همه مردم شده است.

قاینات نیز در روزهای آتش و خون سال 57، صحنه های بسیاری از حماسه آفرینی را به خود دیده است، صحنه هایی که هنوز هم مایه افتخار مبارزانی است که این روزها پا به سن گذاشته اند.

ورق ورق دفتر خاطرات آن ها خواندنی است.

جعفر حقانی یکی از مبارزان آن دوران این گونه نقل کرد که، مردم این شهرستان از ابتدای مهر سال 57 با برپایی تظاهرات و راهپیمایی خواستار براندازی رژیم مستبد و وابسته پهلوی و بر چیده شدن بساط ظلم و بی عدالتی حاکم در منطقه به ویژه توسط عمال اسدا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت حماسه سازان «قاینی»، در روزهای انقلاب

پای صحبت حماسه سازان «قاینی»، در روزهای انقلاب