مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-02سياسي

از حضور انقلابی علیه شاه تا فرمانده ارتشی که تفنگش را تسلیم آیت الله مدنی کرد


یک مبارز انقلابی با اشاره به راهپیمایی مردم همدان علیه رژیم شاهه و رهبری آیت اله مدنی گفت: هنگام عبور تانک های رژیم شاهنشاهی از همدان به سمت تهران جلوی آن ها گرفته شده و با مدیریت شهیدمدنی تسلیم انقلابیون شدند و به صف مردم پیوستند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و امروز این خاطرات تلخ و شیرین آن دوران به نقل از بچه های انقلاب است که ما به آن دوران می برد، آن چه می خوانید خاطرات اکبر عبادی یکی از مبارزان دوران انقلاب است.

این مبارز انقلابی به خاطره ای از روزهای پایانی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تظاهرات عمده و پی در پی همدان علیه رژیم شاهنشاهی از مرداد سال 57 همزمان با تشییع پیکر آیت الله اخوند ملاعلی معصومی شروع شد که بسیاری از مردم از شهرها و روستاها در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تظاهرات همدان یا از مقابل مسجد جامع شروع می شد یا از مقابل دادگستری و هر روز عده زیادی از مردم با جمعیت همراه می شدند ادامه داد: یک روز که تظاهرات از خیابان اکباتان شروع شده و به سمت امامزاده عبدالله(ع) ادامه داشت و من هم در جمعیت بودم، چند نفری دوان دوان آمدند و فریاد زدند همه بیایید سمت چهارراه میدان بار( بلوار آیت الله نجفی)، در همین حین همه ملتهب شدند و برخی به آن سمت حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور انقلابی علیه شاه تا فرمانده ارتشی که تفنگش را تسلیم آیت الله مدنی کرد

از حضور انقلابی علیه شاه تا فرمانده ارتشی که تفنگش را تسلیم آیت الله مدنی کرد