مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-02پزشكي

وضعیت کرونایی سبزوار و ششتمد قرمز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اساس آخرین اطلاعات سامانه ماسک وزارت بهداشت وضعیت شیوع کرونا در شهرستان های سبزوار و ششتمد قرمز شد.

- علیرضا مسلم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با افزایش 70 درصدی میزان بیماران بستری کرونایی در مرکز آموزشی - درمانی واسعی این شهرستان و افزایش 200 درصد مراجعان سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز اورژانس، بیمارستان واسعی این شهر به حالت آماده باش درآمد.

وی اظهار کرد: میزان تست های مثبت کرونا در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز به حدود 50 درصد رسیده که این آمار در هقته گذشته کمتر از 20 درصد بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اساس آخرین گزارش نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های سبزوار، ششتمد و روداب در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در وضعیت زرد قرار دارند.

مسلم با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک طی هفته های گذشته در بین مردم این شهر کاهش چشمگیر داشته است، افزود: شهروندان در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا در اولین گام به مراکز 16 ساعته مراجعه نمایند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی سبزوار و ششتمد قرمز شد

وضعیت کرونایی سبزوار و ششتمد قرمز شد