مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-02اقتصادي

احداث 6 تصفیه خانه آب در شهرهای کردستان پس از انقلاب اسلامی


در حالی که پیش از انقلاب هیچ تصفیه خانه آبی در استان وجود نداشت، به برکت انقلاب اسلامی 6 تصفیه خانه آب در شهرهای استان ایجاد شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حالی که پیش از انقلاب هیچ تصفیه خانه آبی در استان وجود نداشت، به برکت انقلاب اسلامی 6 تصفیه خانه آب در شهرهای استان ایجاد شده است.

علیرضا تخت شاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیش از انقلاب جمعیت تحت پوشش آب شرب سالم و بهداشتی در شهرهای استان 150 هزار نفر بود که این عدد در حال حاضر بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر می باشد.

وی افزود: طول خطوط انتقال و شبکه توزیع آب نیز از 178 کیلومتر در آغاز انقلاب به 5 هزار و 285 کیلومتر و تعداد انشعابات آب از 20 هزار و 186 فقره به 406 هزار و 147 فقره افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ تصفیه خانه آبی در استان کردستان وجود نداشت، گفت: هم اکنون 6 تصفیه خانه آب در شهرهای استان در حال ارائه خدمت به شهروندان می باشند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: در حالی که پیش از انقلاب هیچ آزمایشگاه آبی در استان وجود نداشت در حال حاضر 15 آزمایشگاه آب و 3 آزمایشگاه آب و فاضلاب در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 تصفیه خانه آب در شهرهای کردستان پس از انقلاب اسلامی

احداث 6 تصفیه خانه آب در شهرهای کردستان پس از انقلاب اسلامی