مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-02سياسي

افزایش مهلت پرداخت «حق بیمه» بیمه شدگان اختیاری


در معاونت بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی طی سال 1400 اقدامات و تلاش های گسترده ای در زمینه تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای، تسهیل و بهبود فضای کسب و کار و کمک به رونق تولید، - حمایت از بیکاران، تقویت و حمایت از ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از توسعه کارآفرینی، بهبود نسبی معیشت مستمری بگیران و کاهش شکاف طبقاتی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات و عملکرد معاونت بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی را مرور کرده که در ادامه مشروح آن می آید: تعمیم و گسترش پوشش با هدف صیانت از نیروی کار در مقابل مخاطرات: در دنیای امروز بالا رفتن رشد اقتصادی بدون نظام تأمین اجتماعی منسجم ممکن نخواهد بود.

برنامه ریزی برای هدفمندی تأمین اجتماعی فراگیر نیز به ساختارهای اقتصادی توسعه محور احتیاج دارد و این توسعه محوری بدون نظام تأمین اجتماعی فراگیر ممکن نخواهد شد.

از همین رو و بمنظور گسترش و توسعه امر بیمه های اجتماعی به آحاد افراد جامعه که نقش چشمگیری در بنیان کردن عدالت و توسعه اجتماعی ایفا می نماید و نیز در راستای ایجاد بستر لازم جهت جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه که فاقد رابطه استخدامی و مزدبگیری با مؤسسات وکارگاه های مشمول قانون تأمین اجتماعی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مهلت پرداخت «حق بیمه» بیمه شدگان اختیاری

افزایش مهلت پرداخت «حق بیمه» بیمه شدگان اختیاری