مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-02اقتصادي

افزایش چشمگیر تعداد مرسولات پستی در آذربایجان غربی


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از افزایش 50 درصدی درآمد پست آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت:افزایش خرید های اینترنتی و تغییر الگوی زندگی، - آمار مرسولات پستی را در استان به طور چشمگیری افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی،قاسم جلیلی نژاد اظهار کرد: در آذرماه سال جاری حدود 338 هزار ترافیک مرسولات پستی بوده که سهم دفاتر پیشخوان دولت از این ترافیک 55 درصد است و این مقدار از ترافیک 84 درصد پیش بینی را محقق کرده است.

جلیلی نژاد اضافه کرد:در راستای توسعه خرید اینترنتی پست استان نسبت به تجهیز 125 نامه رسان به دستگاه ام پوز جهت وصول هزینه های پستی از طریق کارت اعتباری اقدام کرده که این موضوع در بحث توسعه تجارت الکترونیک با توجه به تغییر الگوی زندگی و شرایط کرونایی موثر است.

جلیلی نژاد در خصوص اجرای طرح جی نف و بهنگام سازی کد پستی 10 رقمی بیان کرد:در سطح استان 100 درصد مناطق شهری و روستایی بهنگام سازی شده است اما در برخی از مناطق روستایی در بحث ژئوکد بعلت عدم لحاظ در نقشه پارسل به طور کامل این طرح تحقق نیافته است که 6 هزارو 830 روستا درسال آتی برای تحقق آن برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر تعداد مرسولات پستی در آذربایجان غربی

افزایش چشمگیر تعداد مرسولات پستی در آذربایجان غربی