مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-02سياسي

علی دهباشی پور سرپرست بهزیستی قزوین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با ابلاغ حکمی از سوی علی محمد قادری؛ معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور سرپرست بهزیستی استان قزوین، معرفی شده و از تلاش های علیرضا وارثی که قبلا این مسئولیت را به عهده داشت تقدیر شد.

اصغر کاظمی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: این سازمان برای خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف خود باید از تشکیلات دولت خارج و به شکل هیئت امنایی اداره شود.

وی اظهار کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم چندین محور بنیادی و اساسی طرح شده و مدیران زیرمجموعه همه تلاش خود را می کنند که آن ها را در همه شعوب مدیریتی و کارشناسی را اجرایی کنند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور افزود: مهم ترین شاخص دولت فعلی مردمی بودن آن است و بهزیستی به تاسی از آن تلاش می کند این صفت برجسته را در حوزه کاری خود محقق کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیری که در این دولت کار می کند باید میدانی باشد و در بین آحاد جامعه هدف حضور پیدا کند،  حضور میدانی مدیران بهزیستی در استان ها نیز با هدف حل بهتر مسایل و مشکلات جامعه هدف این دستگاه مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی دهباشی پور سرپرست بهزیستی قزوین شد

علی دهباشی پور سرپرست بهزیستی قزوین شد