مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-02بين الملل

«فرهنگ اصطلاحات رسانه ای» به بازار کتاب آمد


کتاب «فرهنگ اصطلاحات رسانه ای» به همت علی وجیهی، مدرس زبان انگلیسی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان، گردآوری و منتشر شد.

- ایسنا/خوزستان کتاب فرهنگ اصطلاحات رسانه ای به همت علی وجیهی، مدرس زبان انگلیسی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان، گردآوری و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهنگ اصطلاحات رسانه ای مجموعه ای دربرگیرنده واژه ها، اصطلاحات و تعابیری است که از منابع گسترده ای از روزنامه ها و هفته نامه گرفته تا اخبار رادیویی، تلویزیون و نیز برنامه های ماهواره ای و اینترنتی و فرهنگ نامه های عمومی و روزنامه نگاری و غیره (چاپ ایران و خارج از ایران) گردآوری شده است.

چنانکه از نام این کتاب برمی آید فرهنگ اصطلاحات رسانه ای کاربردی فراتر از اصطلاحات مطبوعاتی دارد و خود را محدود به مطبوعات نساخته و مجموعه رسانه ها را شامل می شود.

البته بیشتر منابع موجود عمدتا به واژگان مطبوعاتی پرداخته اند در حالی که مؤلف تلاش داشته علاوه بر آن واژه های رسانه های صوتی و تصویری و اینترنتی را در این کتاب بگنجاند که دربرگیرنده واژه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، نظامی، ورزشی و غیره است.

بازه زمانی گردآوری این فرهنگ تا سال 1400 خورشیدی (2021 میلادی) است و جامعه هدف آن یعنی (استادان زبان انگلیسی، دانشجویان رشته مترجمی زبان، دانشجویان رشته روزنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرهنگ اصطلاحات رسانه ای» به بازار کتاب آمد

«فرهنگ اصطلاحات رسانه ای» به بازار کتاب آمد